Specialno-pedagoške metode
Na Osnovni šoli Franja Malgaja Šentjur imamo dolgoletno prakso uporabe specialno-pedagoških metod pri delu z učenci s posebnimi potrebami. Učitelji, ki delajo v prilagojenem programu so po izobrazbi specialni pedagogi oz. imajo znanja iz specialno-pedagoških dokvalifikacij, seminarjev, izobraževanj, s katerimi bogatijo delo v naših oddelkih. Pomembnejše od vseh uradnih diplom in nazivov pa je, da so pri svojem delu z učenci srčni. Da poskušajo razumeti naše učence, zakaj v določenem trenutku ne zmorejo delati določenega dela, zakaj se težko zberejo, zakaj ne razumejo določenih nalog, po tem, ko jih preberejo.
Pri našem delu je zelo pomembno, da se posvetimo učencu kot posamezniku in iščemo načine dela s katerimi bi mu lahko pomagali razvijati svoje potenciale in graditi pozitivno samopodobo.
Naši učitelji v prilagojenem programu med drugimi uporabljajo naslednje specialno-pedagoške
metode dela:
- Marte Meo metoda
- Kibernetična metoda
- Vedenjsko-kognitivna metoda branja
- Metode Waldorfske pedagogike
- Metode Montessori pedagogike
- PECS – metoda
- NTC – metoda