NTC delavnice z dr. Rankom Rajovićem
Na dvodnevnem seminarju, ki smo ga za strokovne delavce naše šole, OŠ Dramlje, OŠ Planina in Vrtca Šentjur po uvodnem predavanju letos pozimi v IKC organizirali na OŠ Franja Malgaja Šentjur, nam je ustanovitelj poučevanja z metodo NTC, dr. Ranko Rajović, predstavil svoj pogled na šolo prihodnosti.
Zakaj je bolj kot učenje na pamet, pomembno mišljenje?
Zakaj bi se morali učiti na napakah?
Kako ustvariti klimo, ki spodbuja miselne procese?
Kaj se skriva za skritimi besedami in nelogičnimi zgodbami?
Kaj nam odstirajo uganke?
Kam so izginile za razoj otroka zelo pomembne igre (naše mladosti) kot so gumitvist, zbiranje serij, frnikule, poligoni … in kako slab vpliv imajo “ekrani”?
Kako na razvoj otrokovega mišljenja vplivajo napake odraslih?
Zakaj je toliko otrok z raznimi motnjami v razvoju?
Na ta in druga vprašanja nam je odgovarjal avtor metode NTC, ki na poučevanje gleda kot na igro asociacij, povezav, šifer in simbolov.
Zanimive metode, ki jih bomo preiskusili tudi pri pouku, v želji, da med učenci dvignemo vedoželjnost, samostojno delo in spodbudimo razvoj mišljenja. Nekatere metode bomo po zaključku seminarja delili s starši.